Bine ai venit în magazinul online ECHOS Furniture !
Pentru o experiență ușoară va rugăm să parcurgeți textul de mai jos, iar dacă aveți întrebări le așteptăm cu drag pe adresa contact.echos.boutique@gmail.com sau la numerele de telefon +40 744 375 555 sau +40 745 200 880, în fiecare zi, de luni până sâmbată, între orele 10:00 – 19:00.
1. Trebuie să am cont pentru a comanda ?
Nu este obligatoriu. Produsele pot fi comandate și fără a vă crea un cont.
2. Cum cumpăr/comand ?
Pentru a găsi mai ușor produsele pe care le doriți, cautați in CATEGORIILE din meniu sau folosind opțiunea de căutare după numele sau codul de produs. După ce ați adăugat produsele în coș , tot ce mai aveți de făcut este să Finalizați comanda. ( ETAPE : Adaugă în coș / Vezi coșul / Continuă cu finalizarea comenzii ) În această pagină este necesar să completați toate câmpurile necesare livrării. Tot aici se afișază și costul total al comenzii, ce include și taxele de livrare. Tot aici selectați metoda de plată dorită și alte opțiuni disponibile pentru comanda dumneavoastră. In final, apasati butonul Plaseaza comanda. După trimiterea comenzii veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării acesteia, în sistemul nostru.
3. Coletul prezintă urme de deteriorare, ce fac ?
În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut, etc.) vă recomandăm să refuzaţi ridicarea coletului şi să ne comunicaţi acest lucru la adresa de e-mail contact.echos.boutique@gmail.com. Coletele se vor retrimite, în cazul în care este solicitat acest lucru.
După deschiderea coletului, în cazul în care acesta conţine produse deteriorate, sau nu corespund cu produsele facturate, vă rugăm să păstraţi produsul sau produsele în cauză şi să ne contactaţi în maxim 24 de ore de la primirea coletului, la adresa de e-mail contact.echos.boutique@gmail.com
Gasiti mai multe detalii, in Pagina „Livrare„.
4. Sunt persoană juridică, pot sa comand online ?
Desigur. Site-ul se adresează atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. În etapa de Finalizare comandă, selectați persoană fizică sau persoană juridică și completați câmpurile necesare.
5. În ce țări se poate face livrarea produselor ?
Livrarea produselor se poate face în următoarele țări : România, Franta, Belgia, Luxemburg, Italia, Spania, Portugalia, Austria, Ungaria, Slovacia, Polonia, Bulgaria, Grecia, Danemarca .