Modalitățile de livrare se stabilesc în pagina de Finalizare comandă. Livrarea produselor se poate efectua în țările : România, Franta, Belgia, Luxemburg, Italia, Spania, Portugalia, Austria, Ungaria, Slovacia, Polonia, Bulgaria, Grecia, Danemarca.
➤ Livrarea produselor pe teritoriul României : livrarea produsului (produselor) comandat(e) se efectuează prin firmele de curierat – DPD (Dynamic Parcel Distribution S.A.) , SAMEDAY si DSC (Dragon Star Curier). Termenul mediu de livrare al coletelor de catre curier este de 2-4 zile lucrătoare, de la data expedierii coletului, depinzand de firma de curierat, de amplasamentul adresei la care se va livra, etc.
In ziua in care firma de curierat va ridica coletul de la sediul nostru, veti primi pe adresa dv-stra de e-mail sau pe contul dv-stra de WhatsApp (Viber), toate datele necesare urmaririi coletului dv-stra :
– numarul de AWB (numarul documentului de transport),
– foto al AWB-ului,
– foto al coletului,
– numele firmei de curierat,
– o estimare de livrare (ziua livrarii)
Aveți deasemenea posibilitatea de urmărire online al traseului coletului, prin accesarea aplicației de tracking a curierului (urmarire a coletului) , folosind numărul de AWB, pe care l-ați primit.
1. aplicația de tracking a curierului DPD (de urmarire a coletului) este https://tracking.dpd.ro
2. aplicația de tracking a curierului SAMEDAY (de urmarire a coletului) este https://sameday.ro/#awb
In ziua livrării coletului, veti primi din partea curierului o estimare de livrare (ziua si intervalul orar).
Curierul va încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul se va returna la sediul ECHOS Furniture srl și comanda va fi anulată, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, daca acesta doreste sa i se livreze din nou produsul, indiferent de valoarea produselor comandate.
TAXA DE LIVRARE este UNICA , in valoare de 56 RON per comanda, indiferent de numărul de produse comandate sau de localitatea in care urmeaza a se livra.
Odată plasată comanda, veți primi un email de confirmare a inregistrării comenzii dv-stră. Termenul TOTAL de livrare al comenzii dv-stră va varia intre 5 si 7 zile lucratoare, de la data plasarii comenzii. Acesta poate să difere usor, în funcție de modalitatea de plată și de adresa de livrare, pentru care ați optat în pagina de Finalizare comandă.
In cazul in care produsul comandat nu este temporar in stoc, veti fi imediat informat despre acest lucru, pe adresa dv-stra de e-mail si vi se va furniza un alt termen de livrare, putin mai lung, necesar reaprovizionarii stocului. ECHOS Furniture srl, fiind o firma producatoare a propriilor produse, va veghea permanent la aprovizionarea si actualizarea stocurilor proprii, dar pot surveni eventuale inadvertente, cauzate de o multitudine de factori, generati de complexitatea procesului de productie.
In cazul nedorit de catre nimeni, in care coletul/produsul va sosi deteriorat la adresa dv-stra, din pricina manipularii si transportului defectuos al coletelor, de catre firma de curierat implicata, NU veti fi considerat raspunzator, in nici un mod, de acest lucru si deci NU va trebui sa achitati vreun cost suplimentar. In acest caz, aveti la dispozitie doua variante, in care sa procedati :
1. Refuzati coletul/produsul deteriorat (atentie, exista posibilitatea ca uneori, cutia de carton exterioara, care protejeaza produsul in timpul transportului, sa fie deteriorata, mai mult sau mai putin, (murdara, zgariata, usor deformata, etc.) dar produsul propriu-zis de la interior sa nu fie avariat ! ) Identificati va rog aceasta situatie ! Refuzati asadar coletul/produsul deteriorat, cu mentiunea in scris catre curier de „Produs deteriorat” (mentionati in scris pe o fisa de receptie sau electronic, in functie de procedura utilizata de curier, in astfel de situatii) si faceti va rog, cateva fotografii relevante ale coletului si/sau ale produsului deteriorat, dupa care va rog sa ni le trimiteti la adresa de e-mail : contact.echos.boutique@gmail.com sau pe contul nostru de WhatsApp sau Viber, la numarul de telefon 0745 200 880. Dupa acest lucru, va rugam sa ne solicitati o noua alta comanda a produsului dorit, in aceleasi conditii ca si comanda initiala. Noua dv-stra comanda se va inregistra, ca orice alta comanda obisnuita, fara a implica costuri suplimentare.
2. Receptionati coletul/produsul de la curier si mentionati acestuia in scris, caci coletul a sosit deteriorat.(mentionati in scris pe o fisa de receptie sau electronic – „Produs deteriorat”, in functie de procedura utilizata de curier, in astfel de situatii) Va rugam deasemenea sa faceti cateva fotografii relevante ale coletului si/sau ale produsului deteriorat, dupa care va rog sa ni le trimiteti la adresa de e-mail : contact.echos.boutique@gmail.com sau pe contul nostru de WhatsApp sau Viber, la numarul de telefon 0745 200 880. Dupa acest lucru, va rugam sa ne solicitati o noua alta comanda a produsului dorit, in aceleasi conditii ca si comanda initiala. Noua dv-stra comanda se va inregistra, ca orice alta comanda obisnuita, neimplicand costuri suplimentare.
In privinta coletului care contine produsul deteriorat, firma noastra va demara procedura de retur al acestuia, fara a va implica in vreun fel ; va rugam doar sa introduceti produsul deteriorat in ambalajul original si sa-l lipiti corespunzator cu banda adeziva, dupa care sa asteptati sosirea la adresa dv-stra a unui lucrator al firmei de curierat, care va ridica coletul si il va expedia la sediul firmei noastre. Nu este nevoie sa intocmiti nici un fel de document de transport sau alt tip de document. Firma noastra, ECHOS Furniture srl va suporta costurile integrale ale transportului coletului deteriorat ; astfel, NU veti avea nici un fel de cost suplimentar de platit, pentru trimiterea coletului deteriorat ! Expedierea coletului deteriorat este deci GRATUITA pentru dv-stra ! Firma ECHOS Furniture srl face eforturi insemnate, pentru ca dv-stra, ca client cumparator, sa nu fiti afectat in nici un mod, de aspectele nedorite, generate de manipularea si transportul defectuos al coletelor, de catre firmele de curierat.
In schimb, firma ECHOS Furniture srl, nu poate fi considerata responsabila pentru erorile de transcriere ale datelor de contact ale DESTINATARULUI (date eronate sau incomplete), necesare livrarii coletelor : numele destinatarului, adresa acestuia, numarul de telefon, diverse mentiuni suplimentare, etc.
➤ Livrarea produselor în afara României, pentru țările menționate mai sus : se efectuează prin firma de curierat DPD ( Dynamic Parcel Distribution S.A. ) . Livrare standard prin DPD ( max. 5 – 6 zile lucrătoare ), cu posibilitatea de urmărire online a traseului coletului, prin tările unde tranzitează, accesand aplicația de tracking a curierului DPD ( https://tracking.dpd.ro ), folosind numărul de AWB international, pe care l-ați primit pe email.
Costul transportului se calculează în funcție de țara de destinație și de greutatea coletului. ( in acest caz, veți fi contactat de un operator al companiei noastre, pentru a vi se comunica tariful de expediție )
Curierul DPD va încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul se va returna la sediul ECHOS Furniture srl și comanda va fi anulată, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.
În momentul în care coletul pleacă de la sediul ECHOS Furniture srl, veți primi automat un email de confirmare a expedierii , care conține și numărul de AWB al coletului. Pentru a urmări traseul acestuia vă rugăm sa folosiți aplicația de tracking a curierului DPD ( https://tracking.dpd.ro ), în funcție de informațiile primite în e-mailul de expediere a comenzii.
Termenul de livrare al DPD diferă în funcție de țara de livrare :
Țara de livrare | Termen de livrare / zile lucrătoare – DPD |
---|---|
România | 1 zile |
Franța | 5 zile |
Belgia | 5 zile |
Luxemburg | 5 zile |
Italia | 4 zile |
Spania | 5 zile |
Portugalia Austria Ungaria Slovacia Polonia Bulgaria Grecia Danemarca | 6 zile 4 zile 2 zile 3 zile 3 zile 2 zile 3 zile 5 zile |